torsdag

nu sitter jag här i min otroligt sköna säng med lap topen i knäet. har kollat herrarnas långa och det var mycket spännande må jag säga! Tomas vann tillslut och Lambiel tvåa. mina och felicias killar, haha. Kristoffer slutade på 7:e plats och Adrian på 6:e vilket innebär att sverige får tre platser nästa år. jättekul verkligen!
i morgon är det fredag vilket ska bli otroligt skönt. ska träna, eventuellt plugga lite och förmodligen vara med rebecca, jennifer, sofie, lollo, beata och sofia. trevligt. nu ska jag kila!
grattis till min älskade rebecca som fyller år idag!
bye bye lingonpaj
image40

Kommentarer
Postat av: A

jag sitter också i min säng med min laptop!

2008-01-24 @ 23:36:42
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt hjälp med att
byta header. bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 23:37:51
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0