Sjöstaden

länge sedan jag skrev nu... har haft fullt upp minst sagt!
i helgen var det tävling i linköping. åkte ner med johanna, madde och cissi. jag och madde sov i samma rum, i samma säng och hade till och med samma täcke, haha alltid lika mysigt. ;) låg och drog och slet om täcket hela natten. tävlingen gick i alla fall rätt bra så det var kul. träffade marika också vilket såklart var trevligt.
jag, johanna, madde och ida åkte sedan hem med lina. blev släppta vid mitt nya hem. vi har ju flyttat! mycket kul måste jag säga. mitt rum är alldeles strax klart, imorgon ska vi åka och köpa en byrö bland annat så när den sen är på plats så är det i stort sätt klart. tänkte visa lite bilder sen när jag hinner och orkar...
imorgon mina vänner ska jag upp vid kvart över sju. ja, ni hörde rätt. jag ska runt hörnet till gymmet och köra lite innan frukost. sen bär det av och köpa byrå mm och sen är det träning igen. kvällen spenderas med jennifer. härligt!
nu ska jag kila.
bye bye lingonpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0