kväll

sitter här och dricker granatäppeljuice 100% granatäpple, inga tillsatser, faktiskt riktigt gott. något som inte var gott som jag druckigt idag är örtte(detox), ush och fy och blä säger jag bara! så jäkla äckligt och besk eftersmak och ja... detta te ska man dricka 2-3 gåner om dagen. sen har vi köpt ett annat detoxte men det ska tydligen var lite godare, tack och lov.
till middag idag blir det ungsbakade rotfrukter med fårost.
sorry om det är tröttsamt och läsa om all mat och dricka jag äter/dricker, men kanske det finns någon som läser min blogg sm blir lite inspirerad och annars så behöver ni faktiskt inte läsa... :P
nu ska jag duscha och sen är det lilla sportspegeln på tv. haha
ha en bra kväll i alla fall!

image37
myyys i mina nya mysbyxor och superhärliga tofflor som jag fick i födelsedagspresent av världens bästa marika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0