fredag och lördag

igår efter eftermiddagsträningen åkte jag först hem och åt och gjorde mig iordning för att sedan bege mig till jennifer. väl där var det lite snack om att rebecca skulle ha en liten bjudning för några men det slutade med att jag, jennifer och rebecca hade det trevligt hemma hos henne. vi var även ute och träffade på en kille som vi började snacka med. haha inte supernyckter men trevligt i alla fall. sen gick jag och jennifer hem till henne och hade det mysigt innan vi slocknade.
imorse gick jennifer upp vid tio i åtta medan jag själv låg och sov. väcktes sedan med fruksot på sängen! verkligen hur gulligt och gott som helst. det är min kompis jennifer det! <3 efter frukosten gjorde vi oss iordning, gick ut med hennes hundar och drog sedan till hornstull och solade. superskönt!
sen åt vi vår lunch som bestod av en nutrilett måltidsbar. vi drog till gamla stan och tog en te på chokladkloppen och det var jättemysigt. vi frestades av alla bullar och kladdkakor som vi omringades av (såg sjukt gott ut) men duktiga som vi är drack vi vår lilla te, inget annat. efter fikat så åkte vi till monki och träffade rebecca och beata. vi alla köpte lite smått och gott så det var lyckat och vi hade som vanligt kul.
nu ska jag kila!
ha det bra!

läs den nya it-bloggen!!! theplace
LLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
LÄÄÄÄS
LÄS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0