jag är seriös BÄST!

jag SKA börja plugga. hade ju engelskaprov idag på handledningstiden... direkt när jag fick pappret känndes det rätt så bra, svarade på allt och var rätt säker på det mesta. eftersom det bara var jag och en till där så rättade min lärare mitt prov direkt och vet ni vad?! JAG FICK MVG!!! fatta?! på engska lixom, blev sjuuukt glad! :D sen hade jag redovisning i engelska också och det gick minsann också galant. tyskan och svenskan är också klara och inlämnade idag så nu ligger jag i fas och det känns så jäkla sköööönt. inget mer betyngande skolarbete. nu ska jag verkligen njuuuta!
trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: LOLLO

haha, valda, jag kunde tänka mig att du hade dolda tallanger i engelska-även om dn engelska i london varit lite egen-- men grattis!

2007-11-30 @ 18:53:23
URL: http://louisedb.blogg.se
Postat av: valda

haha ja, jag har skills på det alltså! ;) tack.

2007-12-01 @ 17:47:40
Postat av: Madde

Haha men Lollo va säger du, min och Valdas engelska var ju bäst i London,:)

2007-12-02 @ 22:35:46
Postat av: LOLLO

haha, den var lite egen bara, men inget fel på;)

2007-12-02 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0