Ibrakadabra

jag känner mig så jäkla duuuuuktig! haha ni som känner mig vet att plugga inte riktigt är min grej. berättade för jennifer igår om att jag pluggade jättemycket inför mitt första biologiprov i 7:an. jag fick ett halvt poäng ifrån mvg pga att jag råkade blanda ihop två rubriker av misstag... var i alla fall väldigt nöjd med det så jag avslutade min lilla berättelse med - det var tider det! haha så är inte fallet nu, nu är det sammanfattningen kvällen innan som hastigast när det är prov och på något sätt har den metoden också funkat, men nu i alla fall tänkte jag att jag skulle ta upp pluggmetoden igen så idag har jag varit supereffektiv hela dagen i skolan, pluggat även efter skolan och låg vaken till typ halv tolv igår och pluggade. om det går dåligt på det här provet nu tänker jag aldrig plugga igen!
ska alldeles strax sussa och imorgon när jag vaknar (typ 6) är det heeeeeeeelg! SKÖNT
natti.



image4

seriöst såååg ni målet igår?! det finns bara en fotbollskung och det är ZLATAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0