Torsdag.

shooooooo!
var jättetrött imorse tillskillnad från igår men som tur var behövde jag inte gå upp så tidigt. gick och la mig rätt sent igår eftersom jag var på operan. föreställningen var verkligen jättebra och rolig!
idag så träffade jag min älskade marika en snabbis vid medborgarplatsen där vi fick utbyta lite skvaller mm och även byta julklappar och jag fick en födelsedagspresent också. är lite spänd på vad det kan vara för marika är världens bästa presentköpare även om hon är lite blygsam med att tala om det. :P det var trevligt att träffa henne i alla fall och nu hoppas jag på att det blir snart igen, hon är ju trots allt en av mina absolut bästa vänner.
sen gick jag upp för att hämta jennifers paket och vi möttes vid slussen och bytte dem. och vet ni vem jag stötte på där?! DANNY! åhh, han är så snyyyyygg och söt och bäst! haha berättade ju att jag skrev ett rim på jennifers paket och nu när hon sett det kan jag ju lika gärna skriva det här, haha det är tillåtet att skratta. "här får du en grej, din tjej" så bra är jag på det liksom. haha tillskillnad från jennifer som skrev värsta långa och bra rimet, den sötnosen.
vi satte oss i alla fall på tuben, vid danny såklart, och när jag kom hem åt jag lunch. nu ska jag snart i väg och träna!
ha det bra allihopa!
puuuuuuuuuuuuuuss.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0