Tisdag, julshopping

hej!
har inte varit i skolan idag men jag mår mycket bättre, är bara lite snuvig. hade ändå bara idrott... istället tog jag mig en sovmorgon och efter den stack jag och mami ut på stan för att jag skulle få visa lite vad jag vill ha och så köpte även jag lite julklappar. köpte en julklapp till jennifer, gjorde lite kompletiringar som jag tyckte behövdes till marikas julklapp samt så köpte jag lite mer till madde. är jättenöjd med alla såklart! skulle även köpa till elias men det jag ville köpa till honom fanns inte i hans storlek så jag får ta det någon annan dag... nu vet jag i alla fall vad jag ska köpa till honom. sen tittade jag lite på saker till papi, men jag köpte inget. blev lite osäker på storlekar och sådant men jag får väl ta det sen i samband med elias. det blir bra. känns skönt nu att vara klara med de flesta julklappar och jag tycker det är såååå roligt att slå in. haha ser typ ut som att en treåring slagit in dem, men vadå, det är ju tanken som räknas och det är väl innehållet som är viktigast? skrev även ett rim på jennifers paket, haha det är nästan så att jag vill skriva det här men... nej.
nu måste jag typ städa mitt rum för det ser förjävligt ut rent ut sagt. vore ju lite trevligt om det kunde se någorlunda frächt ut så här till jul... så kan jag ju passa på att fylla någon kartong efttersom vi flyttar snart. imorgon får vi ju se just vår lägenhet. det ska bli så spännande och se hur det ser ut med de tapeter och målning vi har valt.
nu måste jag sätta igång... inte så jättetagad kanske men vissa saker måste faktiskt göras.
tack och hej!

image26

slänger in en bild på göteborgarnas stoltehet, AVENYYYYYN, om ni vill kan jag berätta hur det gick till när madde och jag skulle ta oss dit, men det får bli lite senare... om ni vill. :P HAHA

Kommentarer
Postat av: L I S A

Tänkte göra det imorgon :)

2007-12-18 @ 20:39:51
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: tina

fin blogg :D kommentera gärna min:)

2007-12-18 @ 21:13:53
URL: http://tiniis.blogg.se
Postat av: zara

mysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt, min fästmn e från götet, men både han och jag bor idag i upsala, o vi har inte varit i götebrg på hundra år och bilden ser så myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysig ut

Kram Zazara

2007-12-19 @ 01:45:33
URL: http://zazara.blogg.se
Postat av: j e n n i f e r .

soet , jjag ska skriva ett rim te din klapp &så :) ,
var dt imorrn vi skulle byta ? ,
för jjag kommer te dt lite senare isånnafall ,
för kvart i elva , ska jjag repa för avslutningenn , med anton , HHAAHHAHA .
älskar dejj

2007-12-19 @ 14:39:23
URL: http://opersonlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0