tibro

hej mina kära vänner!
har inte skrivit på ett tag nju för jag har varit i tibro på konståkningsläger nu i mellandagarna. det har verkligen varit JÄTTEROLIGT! mycket skratt och superbra träning! ingen kan väl ha undgått min och johannas immitation av björn gustafsson?! HAHA träffade även lite andra härliga och roliga personer så det var kul! maten var som vanligt dålig... när jag gick och frågade efter lite svartpeppar att ta på pastan, gick de ut och letade läääänge och kom sedan tillbaka med en citronpeppar som gick ut år 1997!!! alltså seriööööst. sen några dagar senare hade de hittat en vanlig svartpeppar som gick ut 2005, patetiskt. jag och madde har i alla fall sovit som gudar på maddes uppblåsbara sängar och det är nästan att det känns som om johanna och lollo sov i vårat rum också. så har vi ida den lilla filuren som kollade på bilar morgon, kväll och natt. det har för att sammanfatta det hela varit extreeeemt lärorikt och roligt!
träffade även min älskade farmor där.
sedag också och det har varit underbart! jag har varit med min familj och några kompisar till oss, ätit god mat och fått många underbara klappar så som platt-tv, kläder, klocka, väska och mycket mycket mer!
två andra som fyllt år är min söta rebecka och jennifer, bästis.
imorgon är det nyårsafton. på dagen ska jag först hoppas på att fynda lite på mellandagsrean och fixa min klocka. sen blir det middag med mami och papi och på kvällen åker jag tillsammans med jennifer till sofie för lite nyårsfirande. trevligt!
nu ska jag snart gå och sussa.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0