Onsdag.

hejsan hoppsan lillebroooor! (haha louise fattar i alla fall)
känndes typ som om jag inte hade sovit någonting i natt när jag vaknade och ändå var jag jättepigg. alltså jag har sovit men det kändes så kort liksom... vaknade vid kvart över sju, slog på tvn och kollade på julkalendern. någon mer som tycker den är jättebra i år? efter det så låg jag kvar i sängen, sov typ lite till men var som sagt pigg.
tränade med amanda i nacka och efter det som kom papi och hämtade mig och vi gick till forum där jag köpte med mig en supergod sallad från il piato. nytt bra lunchställe för mig. sen åkte vi hem och nu kom jag precis hem från stan med mami.
snart ska vi åka och titta på lägenheten och det ska bli så spännande och sen ska jag förmodligen se en föreställning på operan. en liten jultradition jag har.
ni får ha det så bra så länge så återkommer jag!
bye

Kommentarer
Postat av: Louise E.

Hejsan hoppsaan lillebror. Det vet jag nog vad du menar meed :D

Haha, julkalendern är ju sjukt bra. Köttar den varenda dag och hinner jag inte blir det via nätet.

Saknar dig

2007-12-19 @ 22:03:10
URL: http://louiseedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0