mina fina flickor

HAHA blev kanske lite sent igår, eller tidigt kanske man ska säga?! jag och min älskade vän jennifer var heeeelt flummiga satt och ändrade min design, jennifer har gjort den själv erkänn att hon är bäst, medan jag sitter och arbetar i paint kör hon på photoshop (haha), i alla fall så garvade vi typ åt ALLT. satt och letade bilder på skor på nätet och ja, helt spårat och otroligt underbart.
för att ta kvällen från början så satte jag mig på tåget på väg dit och då såg jag två så enormt feta tjejer i 20-årsåldern som satt och beställde pizza med extra vitlökssås och bearnessås, seriöst de fetaste personerna jag sett! sen i alla fall kom jag fram, jennifer var inte hemma så jag lotsades kolla på dvd-filmer i en videobutik för att att inte frysa ihjäl men sen till min räddning kom mina små bögar sofie och beata så jag fick sällskap. när jennifer kommit så gick vi och köpte thaimat och åt det och ja vi hade det jättetrevligt. vid typ ett så tog beata och sofie tunnelbanan hem och då satte jag och jennifer igång med flummet vid datorn och ja sen tog vi en paus vid halv sju på morgonen och sov till typ halv tolv. sen var det frukost och julmyyyys. haha vi fick riktig julschtimmung.
när vi var ute med hennes små söta dogs så lekte jag att jag var en hollywoodstjärna som gömde mig för alla ivriga paparazzis. erkänn att om man har uggs, skinnjacka och små söta hundar så känner man sig som en kändis. haha i alla fall gjorde jag det!
nej, nu är det julkalendern, en hederlig gammal tradition jag har så här när julen nalkas.
bye bye lingonpaj


image6              image7


image8

Kommentarer
Postat av: Anonym

gölligt

2007-12-04 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0