min lilla princessparkle

mina damer och herrar jag har nu köpt min första julklapp i år! den som får äran att få den är min kära vän marika. hoppas hon blir glad för annars skyller jag på min bebis louise.
var jättetrevligt att träffa min bebis igen. vi hade så trevligt så. kollade affärer, pratade och skojade som bara vi kan. <3 och åt korv, HAHA, inte att förglömma.
hittade för övrigt några otroooligt roliga bilder från förr med mig och min lilla bebis som motiv så jag tänkte att ni skulle få avnjuta en sådan bild.
med det säger jag tack och hej för nu!

image11
var förövrigt typ platinablond då. haha men visst är vi söööta?!

Kommentarer
Postat av: mathilda

gölliga :D

2007-12-13 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0