Måndag.

hej mina små sockertoppar!
är förkyld.... inte så jäkla kul men förhoppningsvis är det en snabb liten sak som är borta snarast. har ingen feber eller så så att det är nog ingen fara.
mycket tjat om julen men nu är jag seriös, det är snart jul och jag har brottom! har fullbokat med allt möjligt hela veckan. imorgon (om jag är frisk) sover jag hos rebecca. innan det är det julshopping med mami. sen är det morgonträning på onsdagen, sen vising av vår nya lägenhet på eftermiddagen  och på kvällen är det operan med papi. på torsdag händer det väl inget speciellt mer än att jag då har jullov och att jag har träning. på fredag har jag träning och så ska jag ha kvalitetstid med madde. vi ska typ ha "minispa", fika och byta julklappar. på lördagen vet jag inte riktigt än, på söndag är det träning, då ska vi typ ha roliga kläder på oss och julbusa på isen. SEN ÄR DET JULAFTON! och dagen efter det är det min FÖDELSEDAG! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ROOOOOOOLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men nu ska jag skriva lite julkort och krypa ner i sängen och titta på någon film.
trevlig måndag!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0