Lördag

idag gck jag upp vd halv sju- sju för att åka till träningen. vi hade uppvisning och det var jätteroligt! alla var såååå duktiga, haha. 
när jag kom hem sen gjorde papi pannkakor till lunch till mig och de var som vanligt mycket goda!
har även solat solarium för fööörsta gången! jag och jennifer irrade omkring där, hade fått tips av amanda och suzanna att man skulle stänga av ansiktsgrejen efter typ fem minuter, men grejen var att vi typ inte fattade var den knappen var någonstans så vi låg där inne och typ garvade åt varandra och var rädda för att den skulle explodera. men vi klarade oss i alla fall, så nu är vi bruna och fina.
vi drog till götgatan efter vårt lilla solarieäventyr och där gick vi och suktade i lite affärer innan vi drog iväg till nya gallerian i skatteskrapan. fett frääächt! köpte en überbra julklapp till mami. och precs när vi kom in fick vi en liten julklapp av en tjej som innehöll en film (love actually) och en burk med vitaminer. snäll tjej. sen gick vi runt där tills vi var alldeles trötta i benen. var på åhléns också och där köpte jag en ny mössa (hann ju ha min i en dag innan den försvann) sen köpte vi även varsinn ansiktsmask och lite brun-utan-sol-servetter till ansiktet, vi ska bli bruuuuna. en sak till som jag vill ta upp i det här något konstiga och osamanhängande inlägg är att jag köpt en ägande julklapp till madelu. mer än så säger jag inte...
har i alla fall fixat och donat här och för er som vill veta lite mer kan titta på våra extremt seriösa bilder, låt dem tala för sig själva.
natti natti
image19




Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du nyår eller julen bäst?

2007-12-16 @ 02:07:04
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0