Lördag.

hej allihopa!
dagen idag började med att jag tittade på julkalendern i sängen innan jag gick upp och åt frukost för att sedan gå till frissan för att tona håret. kl. 10 hade jag tid. jag blev nöjd och imorgon ska jag förmodligen klippa mig också. efter jag varit där så åkte jag till slussen för att möta rebecca. vi gick på stan och åt lunch. det var mycket trevligt och jag har saknat henne. vi ses inte alls lika ofta som vi gjorde förut men det ska det absolut bli änding på! efter den trevliga stunden med henne så åkte jag hem. väl hemma satt jag mest och slappade och sen nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt. tittat på film (elf) och lite så, så det har varit skönt! ska försöka komma i säng snart också så jag orkar upp i hyffsad tid imorgon för jag har rätt mycket att stå i då. jag ska klippa mig, julpynta lite med tomtar och lite sådant mm, baka pepparkakor, träna och ja sedan är det uppesittarkväll med allt vad det innebär. härligt!
nu ska jag sitta här en liten stund till och sen ska jag krypa till kojs!
natti.



Kommentarer
Postat av: lullsekatten

Halloj, jag såg på Elf, den var fan bäst! garva hela filmen asså!:)

2007-12-23 @ 00:18:13
URL: http://louisedb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0