JULAFTON!

god jul på er allihopa!
nu är det julafton och jag har varit uppe ett bra tag. kollade först på julkalendern imorse och sen öppnade jag två paket som låg i strumpan. jag fick en bok och ett oversize linne som jag tänkte ta på mig nu snart. mina föräldrar är och handlar de sista julklapparna och jag tänkte börja duka lite för julbordet och göra mig iordning. sen blir det mat, kalle anka och julklappar! några kompisar till oss kommer hit också så det blir trevligt. har föresten öppnat paketet från jennifer och jag blev jätteglad, tack! nu ska jag gå och klämma och känna på paketen under granen. haha
ha en bra julafton och glöm inte att jag fyller år imorgon!!!




Kommentarer
Postat av: j e n n i f e r .

hej älskling ,
ha n' god jjul älskling ! ,
tack för din tvål , jjg öppnade den påväg hem , hehe ..
jjg var faktist nära på att köpa den te dejj ;$ , dt var jju tur att jjag nt gjjorde dt ! :o ,
älskar dejj

2007-12-24 @ 17:25:44
URL: http://opersonlig.blogg.se
Postat av: Princesssparkle

Grattis igen min ängel. Min stora gamle galne vän.
Jag älskar dig.

(9 februari, keep in mind) ;)

2007-12-25 @ 22:32:41
URL: http://louiseedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0