Hemma från Götet!

Nu var det länge sen jag skrev, I know, men det är nämligen så att jag inte varit hemma. Jag och min käraste vän Madelene har varit Göteborg. Tog med mig min dator dit men det kostade rätt mycket pengar med Internetanslutning och efter att jag provat ett tag med att försöka komma ut på nätet gratis gav jag upp, gick helt enkelt inte så det har inte blivit så mycket datortid för mig de senaste dagarna.

Vi hade i alla fall sjuuuukt roligt, som vi i och för sig alltid har, och vi har skrattat oss till ett evigt liv skulle jag tro. Haha som planerat hade vi också en diet som skulle följas. Det var stor frukost, ersättningsbar till lunch och sallad till middag. Madde tyckte även att vi kunde skita i middagen någon dag och bara köra den där baren. Det gick skitbra verkligen! (?) hehe vi gick ner så jäkla mycket i vikt att mina handflator är alldeles platta, för att inte prata om hur mina fötter har krympt! SKITGÖTT! (Haha typ bara Madde som förstår) vi var uppe med tuppen varje dag för att träna på gymmet också vill jag poängtera. Sen gjorde vi en annan suuupermysig sak. Vi var på Lisebergs julmarknad. Vilken julkänsla man fick! Vi gick runt där bland all belysning, drack glögg och åt brända mandlar, hälsade på tomten och åkte en jätteläskig karusell. Karusellen ja, det var vi och småbarnen och jag skrek hela åkturen och Madde skrattade hela. Härligt var det! Sen var det såklart en massa konståkning också. Det var ju därför vi var där. Ett ord från helgen då? KRISTOFFER! Så jäkla grym.

Men nu ska jag tacka för det här inlägget och jag hoppas att ni har haft en lika underbar vecka som jag och Madde!

Ska börja uppdatera oftare från nu så häng kvar!

Tack.

image12 image13image14

Kommentarer
Postat av: ida.

hmm, din bror kanske vill ha björnborg kallingar?
det finns mycket fina sjalar på h&m för ca 100 kronor. Det finns så mycket man kan köpa. På body shop finns det body butter som luktar jätte gott och som är jätte bra. :D men det beror också på vad hon önskar sig. :D

2007-12-13 @ 14:08:55
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0