hejj / jjennifer (; .

hejj alla glada ,
nu har jjag gått upp :) ,
jjag känner mejj jjättepigg ! :D ska ut & springa en liten runda runt kungsholmen (; ,
ska bli väldigt mysigt ! , sen ska jjag äta frukost i lugn & ro framför teven .
frukost -
- 1 kopp varm choklad
- 2 fullkornsmackor med marmelad , ost & saltgurka på .
- 3 skålar fil med fruktmüsli + fiber . <ekologiskt odlad>
sen är dt dags att göra sejj iordning för att jjobba lite matte ! :) , dt ska bli mkt mkt spännande
att få försvinna in i talens magilska värld ett tag , & glömma att dt kommer regna , (jjag trampade
på en spindel igår -.-' ) . efter dt kommer jjag nog ta mejj ett ballerinakex eller två ! :P ,
skeeeeeeeeeeeetagott ! & så är dt på med gympadojjorna igen , & dags för en till runda (; .
HÄLSOSAM SKA MAN VARA ! :D , ellerhur louise min kära lilla vän ? :) .
när jjag återvänder till min vackra lägenhet på 103 kvm , 3 rok , balkong i norrläge med sikt mot
vattnet & dess vackra ljjus . fint parkettgolv i alla rum , förutom badrum & kök som har
stengolv med golvvärme , (MYSIGT !) nära till trevliga fikaställen & mataffärer . samt tunnelbana ,
buss & dagis . ska jjag laga lunch i mitt vackra nyrenoverade kök .
lunch -
- take away pizza + extra allt .
- 2 l cola .
<efterrätt>
- big pack glass paket
- chokladsås
- strössel med fruktsmak
- 1 ben & jerry's
PALLA VARA HÄLSOSAM ! :D , ellerhur louise min kära lilla vän ? :) .

ajja , sen är dt teve dags , i mitt fina vardagsum , inrett i indiskt tema . IDOL - here i coome ! .


asså , SAAAAAAAJJK ! ,
jjag driver .
nu ska lilla jjennifer & valda gå te sängs *SUPERFLUMM* ,
NATTI NATTI ! :P
§§§§§§§§§§§§§§

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0