FREDAG!

tjossan!
kom precis hem efter en rolig träning, vi var få på isen och hade allmänt kul! älskar isen. :D ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma och dega i soffan med lite god mat och så. imorgon är det ju juluppvisning så det är till att vara i solna klockan 8 på morgonen, härligt! efter det ska jag förmodligen på stan med jennifer och lollo. nu har jag inte så mycket mer att berätta så ni får ha en trevlig kväll så får jag se om jag kanske uppdaterar senare ikväll igen.
ha det bra!
bye bye lingonpaj

image17





Kommentarer
Postat av: LOLLO

Shue sturken, men vi kan väl dra till söder imogon?

2007-12-14 @ 18:05:45
Postat av: valda

ja, men det kan vi! :D

2007-12-14 @ 18:45:26
Postat av: j e n n i f e r .

absoluuuuuuuuuut ! :D

2007-12-14 @ 22:41:19
URL: http://opersonlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0